hemma från sjukan


jaha det här var en oväntad påsk. började med att igår när jag skulle fixa håret så tittade jag mej i spegeln och såg att ena ögat hängde, ögonlocket. och jag fick komma in akut mot kvällen och fick reda på att jag måste vara kvar över natten och göra magnetröntgen av hjärnan. ja fy då säger jag. livrädd det första som tycker upp då är tumör. så jag kunde inte sova på hela natten. sen hade man en annan i samma rum oxå så man kunde inte göra vad man vill heller. hon hade samma sytom fast lite andra oxå, mysko. jonas kom upp me lite tidningar och en bok ♥.
jag var så orolig. men jag hade inge tumör, bilderna såg bra ut. och hos ögonläkaren sa att det oxå såg fint ut. men varför hänger de? det kunde göra med att jag har nå virus att de hänger ihop med de. det lät ju väldans skumt. så jag hoppas det går över snart med tiden när jag frisknar till. och om inte kunde man tydligen få så, som ett slags syndrom och då får man ju leva med det.

aja det viktigaste var ju att de inte va nån stroke/propp lr tumör, sen är jag glas ialla fall.

nu måste jag verkligen lägga mej och sova. har så sjukt trött så jag är helt vimmelkantig.

natti



› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer

♥ Petra

Fy då va läskigt, stackare. usch så rädd du måste vart, men du hade ju himla tur ändå att det inte var nånting.. Hoppas du blir bättre nu gumman. Kramar från mig och Glad Påsk :D

2009-04-10 @ 20:08:54
♥ Anonym

Fy då va läskigt, stackare. usch så rädd du måste vart, men du hade ju himla tur ändå att det inte var nånting.. Hoppas du blir bättre nu gumman. Kramar från mig och Glad Påsk :D

2009-04-10 @ 20:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0