my new life

Nu har det hänt mycket, och därför jag inte har varken haft tiden är lusten att skrivit.
Det har tagit slut mellan mig & J, och mitt uppe i allt jobbat som en rå galning med 3 jobb.
framförallt det blivande företaget som kommer upp inom kort. så det har vart sjukt mkt att göra.
men allt känns underbart. En riktigt nystart i livet och företaget får bli mitt nya förhållande framöver.
 
Har underbara vänner, mina fina vänner och fina familj. och min lille kära buzz :)
 



› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0