mooonday

 

beställde massa glitter från ebay nyss :) I love Ebay :)
42 glitter, och billigt :) det gillas...

Idag har det vart jobbdag. måndagar e alltid lite seg. helgen har vart väldigt kort, har inte hunnit något för man legat bakis. så får väl försöka va lite pigg efter jobbet så det händer nått här hemma.

måste rita också...har ångest för man inte har hunnit nått.





› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer

♥ malin

Hej hoppas allt är bra, jag undrar hur det går med smyckerna som vi pratade om till sponsring?mvh malin

2010-05-04 @ 10:15:51
BLOGG: http://malutto.blogg.se/
♥ ONLINE DRAMA med 984 unika tablettaskar !

Jag blir helt galen när jag ser alla färgerna !! Älskar färger !!!!!!!!

2010-06-07 @ 16:20:32
BLOGG: http://onlinedrama.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0