smile

Idag idag idag.....

Var en dag jag ville ligga kvar i sängen. men masade mig upp, upp till make-up kursen. idag vare ögonmått på menyn. ögonbryn och olika former m.m. sen kom lite modeller vid 5 så vi fick träna på :)

har setat och rita nu på kvällskanten och håller på med smycken. ska göra ett fint armband till Linn. det ska bli ett riktigt linn armband :) säger bara piink sugar :P sen kanske jag gör nå mer :) är extra snäll idag :)


Nästa vecka blir det en hjärnröntgen igen, och dom kommer nog inte hitta nått i mitt lilla huvud hoppas jag? ;P
eller njaa de kan hitta bra saker :) helt tom vill man ju inte vara höhö.


tog en vacker bild igår från ballisen :) det är sånna dagar man stiger upp med ett stort smile på läpparna

 

 




› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0