förändringar


kommer attt hända här. hmm kommer nog att försöka öppna nån form av webbshop + en hemsida och ny blogg.
skulle ju vara perfekt om man kunde ha bloggen i hemsidan men får se.

och eftersom jag inte kan nått själv så behöver man ju hjälp så får se hur det blir.

har haft mkt pysselkvällar o kommit på nya ideér. som dom här ringarna. nu vill jag bara göra massor. i olika färger m.m. som är prydda med swarovski stenar som glittrar o glänser. sjukt snygga.

150 kr för dessa.




› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer

♥ Ewe

Skitsnygga ringar!! ser att de är ett gammat inlägg men tänkte ändå fråga om det finns möjlighet att köpa sånna även nu??:)

2012-03-06 @ 14:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0