NATUVIVE Essentials PAPAYA


Min nya favvo. Finns på Apoteket. vet inte varför men brukar inte direkt köpa sådana saker på apoteket, man har altid trott att det finns lite "tråkiga" grejjer med ingen lukt och vise versa. men den här serien säger jag bara oj oj. doftar super gott. Man känner sig som en papaya efteråt lite ;P

just nu har jag bara lotionen. Men ska införskaffa mej hela serien med deo, handkräm och duchkräm







Natuvives omvårdande produkter med papaya efterlämnar en fruktig doft och är precis som frukten rika och krämiga. De innehåller naturligt mjukgörande vegetabiliska oljor som ger huden en sammetslen känsla som varar. Häpnadsväckande mjukhet och naturlig njutning - oslagbart för den torra huden.



› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0