helgen...


Tjohhoo. Gick ner på stan i fredags o mötte upp Petra. Testade lite jackor. Sen hittade jag den.
Det var verkligen inte min stil, brukar alltid köpa svart, men nu vart det en röd jacka ♥

Vart vitlöksbiff och hasselbackspotatis med bea o rödvin i fredas :) vi med våra lyxhelger, men det är viktigt :)
lördas hos maria vart de kyckling m. parmaskinka o klyftpoatis och sås, Var också super gott. dock tror jag alla slängde i sig maten haha

Lördagen var toppen. ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

 





› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer

♥ Lans - nåra penslar, ett staffli och akvarell

åh, snygg jacka! (:

2009-09-28 @ 17:40:18
BLOGG: http://lans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0