Ursäkta

Den dåliga uppdateringen, Barn tar upp tid, det är ett som är säkert :)

igår hämtade jag upp love o nell på dtan, gick in på djurmagasinet, Var in på åhlens och köpte lite smink,
Måste de va så dyrt, suck!
Bion Upp började halv 4, den var väldigt bra tyckte jag. den får 4 av 5 korvar :)

väl hemma så vart de lite pyssel med fimolera. Wiee kameran som jag har är INTE bra så jag tycker inte om att lägga ut bilder med den, men jag bjussar på nån bild. Allt ska ialla fall bli örhängen, mina jordgubbar doppade i choklad och mina små kantareller :)

Idag har dagen rusat förbi. Mamma o pappa var här och satte upp spegel i hallen. Fick en flaska rött från min moster det tackar vi för :) Nu inväntar vi maten, potatis o fiskpinnar. tror vi ätit makaroner hela veckan, börjar bli lite uttjatande så nu ska de bli gott med potatis.

 




› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0