todelidoo...


I lördas var jag med marhia :) vi var ute o åt på rådhuskällarn, maten var lite av en besvikelse, + att ett glas vin kostade 80 kr, lite väl dyrt tyckte vi, men det var mysigt ialla fall :)
Sen gick vi gem hit och drack lite skumpa och vin, det hela slutade med en sen utgång. Och som vanligt så kunde man skippat krogen för så kul är de inte. Nu ska jag bara va hemma o mysa. ialla fall tills löning.
På lördag får vi snoddas igen :) så då blire soffmys och promenader.

Idag har jag gjort rent och bytt gardiner i fönsterna, ska fortsätta imorn, + att vi fått våran diskmaskin Weiii :)
så jag hoppas att den blir installerad till helgen :) nu börjas det ordnas upp här hemma. Nu är det tapetseringen kvar av sovrum och hobbyrum, sen köp av säng och matbord och stolar.

haha o i lördas vart jag sminkad av make up store på stan, fotad och så vidare. vilket resulterade en bild i falu kuriren idag. SNARK! har inte ens sett den och vet inte om jag vågar göra det heller.




› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer

♥ sofie

det är samma här, krogen kunde man skippat. Vi får väl gå på banken och ta ett glas ist. Mysigare så. Eller kanske gå ut i borlänge =) Men nästa blir väl kryssningen =) Kommer du hit imorgon kväll så bokar vi eller?

kraam

2009-10-06 @ 14:04:06
BLOGG: http://sofietagtstrom.blogg.se/
♥ Kinne

Men gud, du är ju helt fantastiskt duktig på att rita. Jag är inte ens i närheten så duktig som du :p

2009-10-09 @ 08:33:44
BLOGG: http://metrobloggen.se/kinne

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0