Jaa...

Jag ska bli bättre på att uppdatera. Så fort jag har lite mer att komma med :)
imorn ska jag skicka iväg beställning. sen rita lite det jag själv har valt. Ska även göra en runda smycken.
Jag säger dock alltid att jag ska göra dessa saker men det händer sällan. höhö.
Självdiciplin tack. Men jaa jag ska försöka ialla fall :)

för övrigt har jag em väldigt underbar karl som är söt innan han ska till jobbet:

puss på dig mysmöllsingen önskar jag kunnat legat kvar o mys med dig din sovmölsing men jobbet kallar :)  älskar dig puss puss


 

Imorn är det inte vilken dag som helst utan vi hälsar sköna fredag välkommen. Fredagsmys!!!

tända ljus, godmat och kanske lite spel står på schemat :) min man åker till gävle på lördag och festar loss, så vi måste ju passa på imorn då.




› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0