I ♥ You



Min lilla cupcake/svamp och mina duvor, halsband och örhängen ska det bli av dom :)
kommer nog bli toppen.

Imorn äre äntligen fredag, Ska till blge och kupolen med mamma. Lördag blire Lager 70 i
Insjön och sen får vi se vad jag ska göra på kvällen.

Ska ialla fall laga en tre-rätters åt min karl och ha en romantisk middag.
På menyn blire Majs/chili soppa m. koriander som förrätt.
Varmrätten blire senapsgriljerad fläskfilé och klyftpotatis.
Sen till efterätt ska jag göra en egen glass, har glassmaskin hemma nu så :) det lutar åt en lime/kokos glass.

kommer bli toppen tror jag :) sen tända lite ljus o mysa med rödvinet i handen ;)

Nu ska jag nog antingen lägga mig eller ta en liten snabbdusch, täl att tänkas på ett tag. pappa kommer o hämtar mej säkert halv 7 imorn bitti så jag kan ha bilen imorn så det är väl dags att tänka på refrängen.

På återseende ♥



› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer

♥ j

Hejhej, jag undrar vad du använder dig av för material när u gör dina smycken, dom är riktigt söta! :)

2009-10-24 @ 21:59:54
BLOGG: http://johannaomalltochinget.blogg.se/
♥ FINA

vad duktig du är!:) vad kostar det om jag vill ha något avritat?

2009-10-25 @ 22:34:29
BLOGG: http://hellofina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0