be OK


Gjorde tre tårtor igår :) fimo tårter såklart ;P ska göra klart dom sen lägger jag ut som.
Taxen Snoddas är här, vilket är riktigt mysigt. Höst promenader, mys i soffan och bus på golvet :)
inatt så invaderade han mina kuddar så jag fick sova lite längre ner på sängen haha vad gör man inte för en liten söt hund :)

Helgen har vart lugn. Inte ens en droppe vin :) igår gjorde jag spagetthi o köttfärssås på älgfärg, med kantareller o morötter och massa annat gott i :) den vart super god. Sen har jag druckit flädersaft hela helgen :)






› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer

♥ Lans - nåra penslar, ett staffli och akvarell

sv: haha, ja farmville är hemskt :D

2009-10-12 @ 18:10:13
BLOGG: http://lans.blogg.se/
♥ nathalie

hejsan, åå kul du inne på min blogg. Gud vad fint du målar. go for it. Man ska göra det man älskar. :)

2009-10-13 @ 06:44:26
BLOGG: http://nathalieisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0