Working Girl


Jaa gud..när man kommer hem efter de långa dagar så däckar man av i soffan.
I fredas vart de lite handling sen gjorde vi pizza o drack lite rödtjut.



med rucolla, festa ost, lök o lite annat gott :) Igår gjorde jag viltbiffar med viltsås och klyftpotatis :)
det var mumms, sen vart de två matlådor över till mej också då det var toppen.

Vi har även tittat på 3 johan falk filmer. den sista somnade vi till pågrund av trötthet så vi får väl se om den ikväll.
Har sovit till 12 varje dag kom jag på nu, men nu äre slut med de för imorn äre måndag och klockan ringer 06.00 igen. SNARK

Åhh vad mkt nytt dom hade på HMs hemsida :P Me like. vill beställa juuu




› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0