Spruta


Igår var vi på vår vårdcentral och fick vaccinsprutan. idag Ligger vi med feber och värk. och satans ont i armen.
dock så har vi fått vår diskmasin instalerad under dagen :) weiiiho. sen var dom här från masmästaren, och kolla så vi får tapetserat i hobby rummet och sovrummet + nytt golv i sovrummet.

Men annars har det bara vart sjukleri här. men nu är det ingen knorr som kommer växa på en ialla fall haha

Har inte mkt att skriva idag, kan återkomma senare om jag är piggare och har nått att komma med :)






› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0