SJUK....

Jag är sjuk :( därför inge direkt uppdatering här heller.
Ligger mest och kurerar mig med vetekudden och lite annat don.

Har feber, Halsont, och allmänt svag i kroppen. Jänner mig som en zombie,
så jag behövde väl inte ens klä ut mig igår.

Har mkt att göra nu. har 4 teckningaratt rita, börjar min praktik på tisdag om jag inte är sjuk fortfarande,
sen ska jag få äran att måla björn & hannas barnkammare :) det kommer bli ett roligt projekt.

näee nu måste jag lägga mig igen, vart helt yr av att sitta här.

Kram




› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0