På bättringsvägen


Imorn ska jag ivög på första praktikdagen. kommer bli skoj och spännande.
Ska iväg snart till Masmästaren och bråka lite om våran tapetsering som står helt stilla.
Så hoppas hoppas att det blir klart snart, det är bara jobbigt att sitta och vänta, sen att det är fortfarande flyttkartonger här efter ca 6 månader.

I helgen blire mys med mysmiddag igen. Förra gången gjorde jag en supergos soppa till förrätt. Majs o chili soppa. var väligt enkel att göra tog kanske 20 minuter bara :) det var lite drag i den så creme freishe var ett måste :D





› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0