helgen som vart


usch vill inte gå upp 6 imorn bitti! snark. Längtar redan tills nästa helg då man får sova ut.

Ialla fall så var vi på bio 2012 i fredas. preimär. Vart något störd för när vi kom så vare några som satt på våra platser var saäkert en 7 stycken som reste på sig och gick ut? öhh smet dom in och trodde att det var lediga platser på en premiär? puckon! ialla fall så hade jag ju förbokad dom bästa platserna längst bak och precis i mitten. Då frågor några bortom oss om inte vi kan flytta två steg så dom får sitta bredvid varandra aja visst. man e väl snäll. då kommer de in 2 nya in i salongen, filmen har redan börjat. Och då säger dom att vi sitter på dreas platser?
jaha jaa vi flyttade på oss för några andra sa att de här var deras platser men dom ville sitta bredvid varandra?

då har dom gjort en jädra ful bokning. för att det var bara tre lediga platser bredvid och en plats längst ut så den gick sitta ensam. Aja ni kanske inte förstår så mkt vad jag skriver, inte jag heller haha.

men jag blir så arg. bokar man platser så ska man fan sitta på dom platserna också! punkt slut!

Igår åkte vi upp till mamma o pappa på middag. syskonen o barnen va där. utom erica då.
Fick jätte god mat. sen vart de lite dricka "mycket" :) mend et var super trevligt.


skulle vilja testa göra egna ögonskuggor. men hur fan gör man? ska googla mej framåt :)




› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer

♥ yasmine modell & blivande mamma

allt bra? kram

2009-11-16 @ 21:10:18
BLOGG: http://yasminegill.blogg.se/
♥ Elin Söderström

Sv: Lite svårt att förklara men du får kika in i butiken å lukta på den ;)

2009-11-16 @ 22:49:37
BLOGG: http://elinsoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0