fortfarande sjuk

Ussch, Hatar att ha feber, det värsta är nog att man är så svag i kroppen, värken i lederna m.m

Såå jag vet inte om jag bore kanske ringa min praktikplats och säga att jag inte kan komma imorn, vill så gärna börja men inte kul att gå dit och må skit heller, sen vill man ju inte smitta ner halva bohagen heller.

ska ner på apoteket en sväng snart, sen måste jag köpa ett nytt ritblock för nu har jag ritat upp mitt :)

Näee nu ska snorfabriken fortsätte snora.


PS. Nån som ska se 2012? vi tänkte se den på bio men jag tror att jag kommer få men efter den filmen och tro att det kommer hända, drömde redan inatt att jorden skulle gå under.




› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0