Första dagen

På min praktikplats. Kommer nog bli great. Har dock inte jobbat på länge så det känns som att börja på ruta 1.
men man kommer väl förhoppningsvis in i allt ganska fort :) allt annars verkar vara toppen :)

men gash vad trött jag var när jag kom hem. Därför tänker jag stänga mina gröna inom en snar framtid för klockan står på 06.00 sen väntar ett cykelpass till "arbetet"




› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer

♥ Jennifer - Konstblogg

Vad roligt!Hoppas det går bra. :)

2009-11-05 @ 18:42:32
BLOGG: http://jenniferkiemunki.blogg.se/
♥ jessica

gud vad kul :)



svar: nej usch vad jobbigt krya på dig då :) <33

2009-11-05 @ 18:58:27
BLOGG: http://enklast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0