Sönderstucken


Jaha då har man vart hos neurologen halva morgonen. kom hem med ett x antal stick i armen. 5 tror jag närmare bestämt. kommer få fina märken imorn. ialla fall så kan jag ha fått en nervsjukdom. kan oxå ha nått med min sköldköttel att göra. ska göra nå nervtester, sen en mer omfattande magnetröntgen och kolla om det är nått som gömmer sig i mitt lilla huvud. Jag hoppas dom hittar nått. om inte ska jag få operera ögat.

Ska nog vila lite. vart bra yr när jag var där.
Usch är bra rädd om det är nått alvarligt. Man börjar tänka mer på livet.

puss



stor ögat och mini öga




› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0