Night time...

Nu äre natter. Kan inte sova idag. Är väl får orolig för allt. orolig och rädd på att det ska vara nått allvarligt med mej :(
känns som jag har lite feber eller att man känner sig lite konstig i kroppen.

Idag har jag ialla fall träffat mariah :) Fikade på waynes. deras smoothie var to die for. blir att inhandla en bra mixer tror jag :) följde med henne hem sen. fick träffa söt leah. hon har börja prata åhh hon e så söt.
både jag o mariah slockna som ljus i soffan, men det är en skön soffa dom har :)
Skönt att träffa lite vänner och så så man får annat på tankarna. ses snart igen??

Mamma och pappa kom hit och var här på kvällen, fika och hade oss :) sov en liten sväng igen oxå.

ska nog vila lite nu, huvudvärken dunkar i huvudet. Och imorn blire sjukan igen för lite solning. så jag måste upp ganska tidigt.




› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer

♥ M

klaart att vi ska ses snart igen. tråkigt att du går runt o oroar dig vännen! hoppas du får en mysig helg med jonas! vi hörs snart. pusspuss

2009-05-08 @ 13:45:26
BLOGG: http://soomee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0