I want.......

































Titta va söta :D jag e kär. Vill ha en liten tax. Gärna en dvärd/kanin tax. Den i mitten vart jag lite smått
kär i. Skulle va så mysigt med en liten gos hund. som man kan ta långa promenader med och gosa med.

Btw. Efter en hel kväll/natt/morgon/dag funkar datorn äntligen fan vad jag har pulat och väntat.
men nu äntligen funkar både internet och datorn. :) weiiiii......



› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer

♥ Cia

Jag har haft taxar, dom är så söööta! Mycket hund i en liten kropp!:P Hoppas ditt öga blir bättre!:// Kram Cia

2009-05-07 @ 14:19:05
BLOGG: http://maurice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0