har ni oxå lika fint väder idag?

uppe med tuppen. Kan inte sova när det är så ljust ute, sen är man vält extas med flytten idag och imorn.
ska åka o handla med mamma på morgonen, lite käk och så.
sen vet jag inte om jag ska sola klockan 11, eller om jag måste avboka den för det där med igår. snark.

sen blire te lägenheten och städa och packa. sen flytta över grejs, sen kommer pappa med bussen.
jag o jonas ska handla balkong möbler så vi kan sitta o glassa sen :D

har ni oxå lika fint väder idag? fan va härligt det är. jag e glad att jag inte kam bära de tyngsta sakerna haha
det får männen göra :)

hittade lite bilder på mammas o pappas dator. är ju här nu

haha barnteckningar! väldnas fantasifull man är när man är liten







› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer

♥ ella

godmorgon=)här e d redan kokhett

söt misse=)

2009-05-31 @ 09:05:02
BLOGG: http://ellisgirl.blogg.se/
♥ * Linda me Cazandra *

Gud va fin blogg & va fina saker du gör. Undrar va de kostar om du skulle måla av min dotter? Ha en underbar dag. Kram Linda

2009-06-02 @ 12:49:07
BLOGG: http://mammaliinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0