Hangover day


Idag var man bakis ska gudarna veta. FY FAN! vad jag mådde kattskit. det blir ju bara värre o värre.
säkert spytt en 20-30 gånger under hela dagen.
Det var kul igår ialla fall. Min marhia kom te falun så det var mys. sen var vi hos sofie på förferre sen etage,
drack världens goaste drink. en glasdrink med smak av hallon tror jag de var.

Aja nu blire lungt ett bra tag. nu ska jag börja storpacka sen blire flytt om 10 dagar :)

Imorn äre syster Paula med i aftonbladet för sin vackra trädgård. den ska jag köpa efter solningen på sjukan.

puss



› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0