Friday


Idag har jag sovit hela dagen. somna inte förens vid 6 imorse. Jonas fick lov o komma en stund oxå, sen kunde jag somna. Tog bort soltiden eftersom jag verkligen behövde sova ut.
Nu håller jag på och ska ringa och säga upp mitt bredband.
Det är fortfarande samtal före, det är strax din tur, nån jobbig röst som säger så varje 6:e sekund. Man blir nästan galen, nu har jag väntat i 12 minuter. det blir många det är fortfarande samtal före.

Jaa idag blire tom kah gai som vanligt. Sen lite efterätt. det blir mumma de :)

Ska försöka rita lite ikväll tänkte jag. har lite grejjer att göra så.


20 minuter. näee nu lägger jag på. dom har ju kundservice 24 h. kan inte va många som ringer nattetid..




› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0