flyttkalas

Nu har jag hämtat nycklarna till nya lägenheten :)
igentligen skulle vi ju få nycklarna på fredag så nu har man helt plötsligt hela veckan på sig. det är skönt.
Så snart blir vi sambos på riktigt. i världens bästa trea men faluns bästa läge =) finaste läge när det gäller centrum också.

ska få också få min egna lilla pyssel-hörna med mkt plats =)



Jag hoppas verkligen att vi får igång internet snabbt för jag vill gärna vara aktiv med allt och lägga ut så mkt som det bara går. det sista som åker med flyttlasset är datorn och allt mitt pyssel, och det tar jag med mej vart jag än kommer vara nu så jag kommer inte glömma bort er. Får väl uppdatera och låna datorn hos mamma och pappa.

kommer väl bli fullt upp dom närmaste dagarna men jag får försöka göra smyckerna och teckningar på kvällarna och nätterna :D




› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0