....






Imorn kväll eller på fredag på dagen packar jag ner datorn, då kommer jag oxå vara utan internet ett tag :'( kanske till och med 2-3 veckor.  Ska försöka uppdatera så mkt som det går :) därimot hinner jag ta en massa bilder ialla fall :)

Idag har mamma vart här och hjälpt till och städat och packat. jag o jonas har putsat fönster här och i den nya lägenheten. Nu börjar det bli tomy här inne. det ekar när man slår på tangenterna =)
Kommer väl bli ännu en sömnlös kväll. ska fixa med lite smycken nu och sen måste jag verkligen försöka sova.

ska till kvinnokliniken imorn, har ju cellförändringar så ska dit vilket jag inte ser fram emot.

ska försöka flytta över lite saker imorn oxå, plus att jag har hela förådet fullproppad. sjukt vad mkt grejjer man har!
tur att det blir mer plats sen då =) den nya vardagsrummet är som mitt vardagsrum/hall/kök/toa tillsamans =)

Sen ska jag styla balkongen sen, den ska bli supermysig. som en liten oas, mysigt ska det bli.

visst är det kul att flytta? längtar till första natten där tillsamans =) <3









› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0