cellförändringar


Jaha då har man vart på kvinnokliniken.
Var tre personer inne i rummet hehe tur att det var tjejer :)
Fick bedövning, de kollade med ultraljud oxå.
sen tog de massa prover, det var lite obehagligt, och det tog ju sin tid.

Så sen sa hon att hon trodde jag skulle få komma tillbaka och göra en liten operation.
lasra bort en bit av livmodertappen. Mindre kul. sövas eller lokalbedövning.
min fråga till dom sen kommer vara lokalbedövning och lustgas?

vill inte sövas, har ju aldrig gjort de och de verkas läskigt, det kan jag göra om
jag verkligen måste. Ja sen kommer man väl få gå på regelbundet koll.



Med det obehagliga gjort, så kommer vi till det roliga IKEA!!! ska dit och springa idag :)
vi ska väl bara köpa lite bas grejjer som vi måste ha, sen kolla på allt som står på önskelistan :) yey.
ikea är kul :) blir väl ett x antal vänder dit inom de närmaste veckorna.

tänk 1 juni på måndag då är det verkligen sommar. och det står inte på förens det är midsommar.
fasen vad det går fort. läskigt.




› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer

♥ Martina

Vi måste steka hos dina föräldrar nån dag :)

2009-05-30 @ 20:52:16
BLOGG: http://theamartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0