Allt

Jaa gud känns som det var evigheter man skrev bara för att datorn har krånglat.
Sista april firades uppe hos mor & far. Lite mkt fylla sen till banken farandes sen dess äre black out.
Mådde rent av bajs dagen efter kunde sitta upp utan att springa på toan vid en tio på kvällen dagen efter.
Så helgen vart lugn tack gode gud. Missade dock emilias & sofies födelsedagsfest, men tar hellre kanske ett glas i parken och kanske en picknick med mina vänner istället för fest/fylla/massa folk.
Fika på waynes snart? dom öppnar imorn. min efterlängtade is te m. flädersmak

Så nu äre slut med fyllorna. Tack o adjö!! heej till de salongsberusande fyllorna. dom är mycket trevligare.
sen mår man inte som en bajspåse dagen efter.

I veckan är jag ensam och övergiven. På fredag blire Mys för hela slanten. Kanske lagar nå extra gott kanske nå nytt till och med. sugen med nått med grillad kyckling, en saftig kyckling ;P

Jaha annars vad har hänt. har börjat packa. nu är mitt föråd fyllt och mitt nästa föråd att ställa mina pryls tills flytten blir nog garaget uppe hos mamma och pappa :)
Denna månad kommer gå galet fort. om mindre än en månad bor vi i en stor trea mot en park och balkong som har sol hela dagen. Drygt att packa bara vart ska man börja? slänga? spara? ringa en massa samtal och fixa oxh dona.
sen flyttstäda är ett stort snark.

Men det kommer bli great. Jonas & Fias mansion.

Imorn ska jag te sjukan och sola, ska bli skönt. sen på torsdag ska jag till neurologen äntligen. spännande och nervös, eftersom jag fortfarande inte vet vad som hänt med mitt hängande öga :( sola på fredag också.

En massa fika snart. nu när alla uteserveringar. Hela falun blommar upp :)

Det ringde en man i måndas föressten om ett jobb :D han skulle ringa i veckan igen. så på fredag kanske jag får jobb.
kanske inte världens bästa men det är alltid nått ju.


Jag vart kär....



› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0