Virrdag

Idag har de vart en riktigt virr dag + igår oxå för den delen. har inte hitta nått, och vet inte vart jag har lagt saker,
ibland tror jag att de bor nå spöke som gömmer och flyttar runt mina grejjor.

Ialla fall så var jag te sjukan och sola. sen kom PETRA :) och hämta mej. åhh va glad jag blev. Har verkligen saknat henne. åhh vad glad jag är, när vare man träffa henne sist ett år sen? galet, hon som man växt upp med sedan man var en liten plupp. Åkte till mariah och världens sötaste Leah, en bestämd liten dam haha.

åhh jag längtar såå mkt te nästa helg, kommer bli så kul. ska försöka fixa frippan och göra en liten förändring osv.
Sen måste jag nog lägga mer pengar på inredning än saker te mej själv.

Längtar tills man flyttar till en stor lägenhet. fan nu har jag så mkt småplock och saker överallt så jag blir tokig.
blir nog att hämta lite flyttlådor snart, ta ner saker jag inte använder så ofta och om inte kan jag nog va utan dom i 2 månader till ialla fall.

Och jag ska äntligen få mitt efterlängtade badkar, åhh vad jag ska bada. kommer heta russinet hädanefter



› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0