Bloggtorka


Har inte suttit vid datorn de senaste dagarna, så det har inte blivit nå bloggande alls.

Fredags var man bara hemma. Vi åt vår favvo mat som vanligt :] och bara tog de lungt.

Lördags vart de en snabbis ner på systemet. Var jätte pepp på eftermiddan. dansa och hade oss. sen begav jag mej till martina på inflyttningsfest, åhh hon bodde sååå fint :] takvåning. Vart lite små avis måste jag säga. Kvällen slutade på harrys. på söndagen var man måttligt bakis. usch. var nog de där rödvinet och drinkarna på krogen. man ska inte blanda.

Nu har jag börjat rita på en beställning. Dock så är jag inte nöjd med papperet så får se om jag måste måla om och köpa nytt papper. Det ska alltid krångla nån gång.

Ska försöka komma te sängs snart. imorn bjuds de nog på lite aktiviteter.

skriver mer imorn.



› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0