Underbara Lördag och alldeles förlite sömn

Nu är äntligen lördagen kommen. Det enda som är negativt är detta väder, det var ju hyffsat igår, så var det nödvändigt att det börja snöa inatt. jaja jag vet inte om det är kvar för jag har inte titta ut igenom fönstret än.
Har väl sovt cirkus 4 timmar inatt, + att jag sov inge eftermiddag heller igår. får kanske ta en powernap hos mariah ♥
 Ikväll äre som sagt hennes B-day party och det blir fullt hus. snacks och bål och grejjer. Kommer bli kanon.
Sen kommer Linda åhh va kul det ska bli. och emilia som det var evigheter man träffa sist känns de som. Sen kommer nog marhia te Falun, åhh det ska bli så kul. +STINA!! som flyttar te Kreta om 2 veckor och ska jobba som flygvärdinna. Jag har alla mina närmaste samlade. Utom åsa och petra, det va synd att dom inte kunde komma.

Jaha nu ska man fixa sig, packa. Ner på stan och kika sen gå på systemet. sen handla med mariah och sofie. sen äre hem till mariah och hjälpa henne och förbereda allt och fixa både henne och mej antar jag :]

haha Mariah la ut en bild på Leah. hahaha slående lik han i ringarna i notredam.
men endå såå sööt busfröet




› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer

♥ Mariah

2009-03-29 @ 20:22:11
♥ M

hahaha vilken jävla jämförelse! snyggt. tack för igår bästa du! love uu! puss

2009-03-29 @ 20:23:36
BLOGG: http://soomee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0