Ritar för fullt


Har suttit hela kvällen och eftermiddan och ritat. Måste träna träna träna, så man blir bääst :]
har börjat rita åt lite bloggar jag tycker om att läsa, super kul när man får beröm och folk tycker det är kul och uppskattar det man gör. Nu när jag endå är arbetslös kan jag sitta och rita så mycket som jag orkar. Kul att rita för dom som inspirerar en själv oxå.

Tisdagen
har jag setat och ritat Julia Krischel, hon har en underbar blogg, Har ju alltid velat bli make up artist men klirret i kassan har satt stopp men hon skriver om en make up utbildning hon går vilket är jätte kul att läsa, dock blir man bara ännu sugnare på att gå den :] sen är den kul att läsa för övrigt, hon är bildskön person så det var kul att rita henne kommer säkert bli mer gånger.

Ps. Måste skaffa mig en scanner



› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer

♥ Emma

Superfint! You go girl!

2009-03-11 @ 07:22:13
BLOGG: http://ehmsii.blogg.se/
♥ Julia

Det är superfint, och shit va gulligt du skriver om mig! Tusen tack! :)

Jag har lagt upp bilden på min blogg nu, bara så du vet :)

2009-03-11 @ 23:09:59
BLOGG: http://juliakrischel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0