Nu far jag

upp till mamma och pappa. Ska tvätta en massa, sen sussar jag väl där inatt eftersom jag inte vill sova ensam.
somnade 8 imorse. vaknade upp en gång halv 2 sen vid 3.
bra dygnsrytm man har. ska ta med alla min rit saker. skulle ha vilja pyssla lite smycken oxå. men spar mej nog. kanske till helgen det blir lite pyssel göra :]




› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer

♥ Emma says style, love & rock and roll.

Såg bilderna du tecknat av Julia Krischel - Jösses vad du är duktig!

2009-03-11 @ 23:28:30
BLOGG: http://emmasays.blogg.se/
♥ Maria

hej gumman. det är bara bra med mig, hur är det själv? ska eventuellt på timbuk imorgon. men jag har inte bestämt mig än! du skulle ut på lör va? puss

2009-03-12 @ 13:03:11
BLOGG: http://soomee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0