kan inte soova....

Nu är klockan 05.44 snaarkeliparkelli. Jag kan inte sova, har kolla på en film. Ögonen börjar dock hänga lite smått och man är bra trött i skallen. Uscha tycker inte om att sova ensam. jag får en massa bilder i huvvet om t ex samara i the ring lr the grudge att dom står i vardagsrummet lr nått. när man väl har börjat tänka ploppar dom upp lite då och då.
näee det här var då sista natten sova ensam. Om jag måste sova ensam en natt till åker jag upp te mamma och pappa :]

Näee ska väl försöka blunda en stund då......



› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0