helgen

Har verkligen vart super. I fredas var jag med mamma, kika lite på tv och fika.
Lördag ojoj. stressdagen kan man lungt säga. mötte upp mariah på stan vid 1. sprang runt där, sen kolla man på klockan shit var väl halv 4. måste åka på citygross och handla. csagge kom med rasande fart sen sprang vi och tok handla som yra hönor. kom till mariah vid halv 6 och gästerna skulla komma vid 7 och ingen av oss hade fixat oss sen skulle vi ju göra all buffé. malin och my kom tidigare och hjälpte till tack och lov :)

annars vart kvällen toppen. var super kul och träffa alla. var lite seg och stressad bara men men. Nu har man legat sängliggandes i två dagar. haha.

Nu ska jag sätta mej och rita klart en teckning som ska vara klar innan helgen. Åhh vill ha vår nu. riktig vår.
Och snart går flyttlasset oxå :) inte långt bort men mkt mkt bättre :)



› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer

♥ Mallan

svar till din kommentar:

haha du tror så mycket du sofia. har du någonsin sett den kyrkan nattetid i snöfall? oj oj. det är magi. du vet väl att den enda jag hånglar med är dig :)

2009-04-01 @ 08:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0