28 Mars


Längtar jag. OM nu mariah ska ha lite partey men det tror jag, hon fyller år :) och ska ha fest på lördan.
Och då kommer förmodligen alla vara samlade. och jag längtar så...att få träffa alla :]

kul att ha saker att se fram emot. så man kan gå och längta lite.




› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer

♥ Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Hejsan! OJ vad roligt! Du kan väl leta bilder bakåt i "hundarna - båda" kategorin? : )

2009-03-10 @ 19:39:12
BLOGG: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0