Glassig dag

Vilket sommarväder...så härligt att värmen är här nu.
Ska ligga och sola hela veckan och helgen....


ska skicka iväg teckning imorn. Nu äre nästa beställning. Ett halsband till sofie med två små jordgubbar.
sen har jag en till beställning på en teckning som jag kanske börjar lite smått på idag eller imorn :)




› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer

♥ Annika

Herregud va duktig du är! Jag blir helt förstummad!

Gör du endast ansiktsporträtt eller kan du även göra helkropp som t.ex. bröllopsfoto?

2009-06-28 @ 10:47:48
BLOGG: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0