vilka av dessa?



Dagen har bestått av städning och rita. Nu ska jag invänta och laga mat och baka nått är jag sugen på.
sen ska jag sitta och rita det sista och börja med den andra beställningen. Och börja smått på en ny beställning.
Måste verkligen ligga i nu. Det har gått lite små segt och har vart mycket ivägen men nu ska jag enbart syssla åt att rita :)

Ska ta en liten dusch först så jag blir en ny människa :)

Ska även ta och rita av nån kändis äre tänkte. vilka av dessa ska man rita av??




› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer

♥ Eva (Normas mamma)

Hej! Jag tycker att du ska rita av Brittan lr Tilde...=)

Ha de bra! Kram

2009-07-06 @ 23:30:18
BLOGG: http://fen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0