Måndagar

Är alltid sega och en aning tråkiga.

I lördas vart de fest. Åkte till sundborn på dubbel 30 års fest.
Mkt dricka, sånger och annat. V var väl hemma kring 5 tiden. vilket var bra det för det började spåra ur i slutet haha.

men jag var faktiskt inte så bakis igår var mest trött så det var skönt det.

Har nyss ritat klart min teckning så jag har den gjord nu :)
nu ska jag fortsätta rita på beställningarna jag har. Ska nog även ta en tripp till konstnärsbutiken i veckan och köpa hem
större papper.

Som sagt i veckan blire bara att rita och bara ta det lungt i hemmets lugna vrå.
tycker det är ganska skönt med regn väder då jag inte kan bada än på en 2-3 veckor.




› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer

♥ Petra

åh jag blir helt kär i din teckning, den är så fin och ser hur verklig ut som helst:)

2009-07-22 @ 00:33:57
♥ Marie

Oj vilken fin teckning:) Super snyggt ritat:)

2009-07-26 @ 01:17:25
BLOGG: http://shiningdiamond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0