hot in here


Var ut igår...säger bara en sak.. aldrig mera bakis i denna värme. Fy vad jobbigt. Säkert en 35 grader här inne.
Man får ingen ork eller lust med nått...Hoppas det blir lite svalare så jag kan konsentrera bättre.
När jag sitter och ritar tänker jag bara på värmen och fingrarna blir varma och blöta och kan förstöra teckningen.
Så jag hoppas på svalare väder, så jag kan sitta och bara rita rita rita.

Så just nu går allt inte enligt planerna. Men jag har satt en deadline på söndag ialla fall. Då ska allt vara klart.
och nya projekt kan påbörjas..



› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer

♥ FINA

Jag är med i en tävling där man kan vinna en Nikon D90 och skulle därför bli jätteglad om du ville rösta på mig genom att gå in på länken här nedan och sen klicka på rösta.



http://svenskaspel.se/p4.aspx?pageid=823&image_id=1371



Tack på förhand!

2009-07-03 @ 13:37:57
BLOGG: http://www.metrobloggen.se/fina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0