Helgen som gått


I fredas åkte vi ut till paula och micke på mat :) dom kan det där med mat, supergott med grillat.
Sen började åskan. dunder och vrak. när vi kom hem satt vi balkongen och kollade ut.

I lördas åkte vi upp till mamma och pappa på mat. haha vilka snyltare vi är.
Sen vart de lite spontan utgång...martina o linn kom och föfesta lite sen vart de rådhusgården
sen är allt svart..usch

Ska sätta mej och rita nu. ska skicka iväg teckningarna imorn




› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer

♥ sofie

jag träffade dig på etage iaf =D

2009-07-06 @ 11:10:51
BLOGG: http://sofietagtstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0