Onsdag :]

Nu har denna onsdag gått. Har jobbat hela dagen, som tur var har de gått lite fortare och det har vart lite mer att göra.
Malin var förbi en vända och hälsa på oxå, vilket uppskattades väldigt kan jag säga. besök tackar vi inte nej till.

Kom hem med en blomma och två krukor själv. Håller på och pysslar för fullt. ska göra extra fint i ett av fönsterna då.


Billigt kap jag gjorde. krukorna 200 kr. blommorna typ 110 kr. som hittat. Har alltid svårt att hitta snygga krukor. men dom här va riktigt snygga. Är såååå nöjd :]



› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer

♥ Bea

Åh va fin blomma:D

2009-02-26 @ 00:09:44
BLOGG: http://beatricebrorsson.blogg.se/
♥ Linda H - En make up artist

allra bäst tycker jag är att blanda dom, för nu på vintern när man är så blek (iallafall jag) så är invinsible för mörk, och dust tycker jag är för ljus att bäras själv. så en blandning är bäst.

Invinsible är mer åt det bruna hållet och Dust är mer rosa.

2009-02-26 @ 13:10:02
BLOGG: http://micromiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0