Äntligen Lördag :)

Är fortfarande lite seg när det gäller bloggen. har inge roliga bilder att bjuda på. sen måste jag scanna in mina bilder jag ritat. Idag är det ialla fall Lördag och ikväll är det tjejkväll hos Emilia. som jag längtat efter denna dag. det var längesen, sen blire lite utgång på de sen oxå :) kommer bli super.

Så idag går dagen åt att fixa mej i lugn och ro. ska städa lite fort nu. sen blire gomat tom kah gai :) godare mat finns inte :)
+ att det är super enkelt att göra. hmm det vattnas i munnen redan.




› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0