mmm....


Vart en riktig ursovning idag. Tapeterna är på plats i vardagsrummet. Weiiii.... och imorn blir hallen klar weiii...

Har ringt runt en massa idag. Man läser överallt att alla har fått sina skattepengar utom jag :/
men tydligen så skulle som komma imorn :) ännu mera weeii :)

Har lite mkt att göra idag. Ska gå på mit ritar pass snart. Ska rita tills de blöder i fingrarna. Måste få iväg 2 beställningar innan 12 inatt har jag bestämt att dom ska ligga på lådan.

Sen måste jag börja med 2 nya idag också som jag ligger lite efter med. Får se hur jag ska få ihop allt :)
men jag klagar inte :)




› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0