Sådär ja


Nu e jag på G. Ska snart till tatueraren och visa mina bilder. sen ska jag på möte med min jobbcoach. sen ska jag faktiskt till Animalen, de tar hand hand om övergivna och upphittade djur. Ska dit på et möte och se hur jag ska hjälpa till.
vi kan ju inte ha djur själva än när vi inte vet hur det ser ut med jobbfronten så att hjälpa till är ju ett utmärkt tillfälle, + att man bidrar med bra saker. Får se om man kan vara jourhem sålänge man inte har jobb.




› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer

♥ Dvärghundspossen

Jättebra att ställa upp som jourhem... min lillasyster var länge jourhem åt Stockholms katthem. Hon räknade ut att hon haft 35 katter sammanlagt åt dom (men inte samtidigt förstås! S). Fast många av dom var kattungar, flera gånger fick hon hem nyss infångade gravida katthonor som sen födde ungarna hos henne (och förstås blev kastrerade av katthemmet efteråt).

♥ Linn

Sv; Miffo!

Hon vet väl inte vilka hon godkänner som vänner ;'D Menar det. Varför snor hon mina bilder om jag är så ful ;'D

2009-08-20 @ 12:30:43
BLOGG: http://linnlowes.com
♥ Linn

Sv; Har aldrig haft 60 själv men ja, det är väldigt vitt :) de finns inte at köpa 60 på alla ställen. Vissahar 613 som ljusaste så jag kör på det :) iofs har jag inte vitt hår heller ;p brukar lägga i några tonade slingor för att få det att se lte naturligare ut :)

2009-08-20 @ 19:44:29
BLOGG: http://linnlowes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0