Lyxvardag


Denna vecka har vi verkligen lyxat till det. I Söndas så gjorde jag biffar och klyftpotatis sen en viltsås och svartvinbärsgele. sen gjorde jag vaniljpannacotta med hallon. Mmmmm....I måndas vart det thai mat från resturangen i närheten och igår så vart grillat. oxfile och potatismos i ugn och efterrätt och då lyxa vi till det med lite rödvin också. Sen idag var vi hos Jonas mamma på middag. köttbullar m. potatis och grejjer. jordgubbar och glas + lite rödvin :)  snacka om lyxvecka.

För övrigt då. Tapetseran kom idag =) weeii....är som en rövarkula här nu... hallen och vardagsrummet äre som ska tapetseras denna vecka. nästa vecka blire kanske köket. och sovrummet och hobbyrummet blir till hösten...

men fint kommer det att bli :)





› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer

♥ sofie

hej=) japp nu är jag frisk!!

Maria och jag hade tänkt att gå ut på lördag! ska du med =) Eller har du andra planer?! Kramar

2009-08-13 @ 13:16:26
BLOGG: http://sofietagtstrom.blogg.se/
♥ Dvärghundspossen

Själv måste jag göra paj idag, så jag får användning för det öppnade paket vaniljsås som står i kylen. Jag råkade öppna det när jag skulle göra moussaka, för jag trodde det var matlagningsgrädde. Som tur var upptäckte jag mitt misstag ganska så direkt... hade nog blivit en konstig moussaka annars.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0