Kräftkalas?


Ska man ha kräftkalas i år? äter inte kräftor men jag har tänkt att OM det blir kräftkalas så ska jag banne mej äta kräftor.
Dock tycker jag inte om att rensa dom, bajssträng och liknade jag tappar aptiten då.
Kan suga ut klorna, det kan jag göra.

Hösten börjar komma också och det börjar bli riktigt kallt ute. Det svalnar också av om man ska ha kräftkalas.
Man vill ju sitta ute men det är lite kallt. Man skulle haft kräftkalas i början på augusti.







› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer

♥ Amanda

Sv; Jaa, verkligen :} Blir Thailand 3 veckor i november, längtar typ ihjäl mig, haha ^^ Ja, dom har jättebra hår, kvalitén är den bästa, om du kör på det europeiska håret! :) Jag köpte #613 när jag var blond, de var lite för gult men jag slängde bara i lite slingor så vart de perfekt, och höll i flera månader :) Kram!

2009-08-18 @ 23:47:25
BLOGG: http://ohstlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0