Källslätten

 Nu är helgen avklarad. I fredas så sov jag uppe hos mamma o pappa. Mamma var ensam så man ställde väl upp. Shopping tur till kupolen i lördags. gick ner lite i shoppingpåsarna :)
sen kom mariah till mej :) weii...Vart lite dricka sen krogen. krogen var som vanligt inget att hurra för direkt.

Igår var vi upp till Källslätten. Mitt favvo ställe. Måste åka dit en gång till innan sommaren är över.
Gjorde lite kyckling sallad m. potatis som vi åt däruppe :) det var riktigt mysigt.
Vart attackerad av dom galna fåren som finns där. haha men söta var dom :)

det är verkligen som en liten saga där uppe som finns mitt ute i ingenstans typ.




› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer

♥ Dvärghundspossen

Ja det var fint och idylliskt. Fast själva har vi tagit steget fullt ut och flyttat rakt ut i idylloland. S

♥ sofie

hej vännen!! Hur är det?? Kramar

2009-08-06 @ 19:36:06
BLOGG: http://sofietagtstrom.blogg.se/
♥ Emilie L

Åh, där (källslätten) är det fint :)

2010-01-22 @ 15:36:09
BLOGG: http://emiliel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0