sjuk

igår kväll gick jag och la mej 11 för jag hade lite ont i huvve och inge tabletter hade jag hemma heller. sen vakna jag klockan 1. stört sjuk. huvudet höll på och sprängas. värk i hela kroppen, så jag knappt kunde röra mej. frös som fan så jag låg med två täcken. sen börja jag spy på det oxå. och fortfarande inge tabletter. försöka sova men drömde feber mardrömmar så jag vakna och hyperventilera och stört böla.

klockan 6 ringde jag te mamma och pappa så pappa fick komma med lite medicin. tack gode gud.

nu var jonas här nyss med ett rör alvedon och lite plättar ♥


annars kommer jag nog ligga sängliggandes idag och imorn ialla fall. och inte göra några större ansträngningar.

god natt.



› Jag granskar alla kommentarer så tänk på IP-nr, och vad ni skriver.
› Jag har ritat alla teckningar på bloggen om inte annat så står det att det inte är jag
› Jag vill inte ha någon reklam om det inte är döds spännande vilket jag inte tror.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Ofta här?

Din mail:)

Din Adress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0